PALMS BET 7SPORT BWIN

Madrí Excepcional празнува рожден ден и престижна награда с шумно парти

Madrí Excepcional празнува рожден ден и престижна награда с шумно парти
16-05-2025 18:57 | Tennis24.bg

„Избран продукт на годината“ Madrí Excepcional отпразнува престижната награда и една година от лансирането си в България с шумно тематично парти. За двойния повод премиалният лагер събра над 200 партньори, популярни лица, медии и почитатели на марката, които споделиха вечер, изпълнена с много забавление и огнено настроение. Red Hot тематиката на събитието беше вдъхновена от цвета и темперамента на бранда, а домакините от Chilli Hills Farm предложиха подобаващия чили туист на вечерта. 

С официалната си премиера у нас през пролетта на 2024 г. Madrí Excepcional стъпи за първи път в Централна и Източна Европа и за година успя да се превърне в разпознаваем бранд сред активните градски хора с изследователски дух. Само девет месеца след старта си в България марката спечели първото си голямо признание - злато от BAAwards 2024 в категория „Нов продукт“, а преди броени дни грабна и голямото отличие „Избран продукт на годината 2025“.

Главният изпълнителен директор на „Каменица АД“, част от глобалната Molson Coors Beverage Company, Владан Матич приветства гостите и сподели емоционална история от старта на марката в България, с която благодари на екипите си за сърцатата работа и за постоянството. 

„Madrí не е просто бира – тя е емоция, настроение, начин на живот. И съм много щастлива, че успяхме да предадем тази емоция на нашите потребители. И това всъщност е най-голямата награда за добре свършената работа - когато застане пред рафта или седне в заведение, потребителят да избере Madrí!“, каза и директор „Маркетинг“ Юлиана Борисова, която официално сподели новината за признанието „Избран продукт на годината“. 

Международният конкурс „Избран продукт на годината“ се провежда в над 45 държави по света, като във всяка страна победителите се избират чрез пряк вот от потребителите. 5000 респонденти дават своя глас в онлайн допитване, което тази година у нас се проведе от агенция Treetz, с одитиране на процеса от Deloitte.След официалната част празненството потопи гостите в духа и емоцията на Madrí Excepcional със забавни игри, тематична Red Hot музика, вкусна  храна, барбар шоп и възможност да опитат от първа ръка какво е да създаваш street art. 

За Madrí Excepcional
Madrí Excepcional е модерен европейски лагер с 4.6% алкохолно съдържание, с мек, изчистен и освежаващ вкус, средна газировка, светъл, златисто-меден цвят, с аромат на цветни хмелови нотки. Брандът е създаден през 2020 г. в резултат на сътрудничеството между пивоварите на Molson Coors и мадридската пивоварна La Sagra. Madrí Excepcional е модерна, градска, прогресивна марка бира, вдъхновена от динамиката и колорита на град Мадрид, която въплъщава „El alma de Madrid” – „душата на Мадрид“. Фигурата на „Чулапо“ (Chulapo) от визията на марката е събирателен образ на група от хора в Мадрид през XIX в., известни със своя изтънчен стил, дръзко поведение и напредничаво мислене. Днес Чулапо се използва за хората на град Мадрид, а духът на оригиналните Чулапо продължава да живее в тях. Повече за Madrí Excepcional можете да разберете на https://madriexcepcional.com/en-bg, както и в профилите на марката в Instagram и Facebook.

 

Мобилната версия на Tennis24.bg (m.tennis24.bg) може да видите ТУК!

Последни новини
Фондацията на Григор Димитров организира открит урок в училище в Хасково
Федерер: В Париж имаше трима победители
Томова отпадна на старта в Хертогенбош
Томова губи 12 позиции в ранглистата
Димитров със спад от 2 места в ранглистата
Алкарас: Играх от душа и сърце
Синер: Сега е трудно, но съм горд с представянето си
Карлос Алкарас триумфира в изумителен финал на Ролан Гарос
Виктория Томова срещу Мертенс в първия си мач в сезона на трева
Италианец спря серията на Илиян Радулов